Līdz 2009. gadam pilsēta ietilpa Madonas rajonā.
Varakļānu novadā uz vietējā autoceļa Tiltagals-Mežastrodi-Varakļāni (V869) (7,67. km) sāk pārbūvēt tiltu pār Teicijas upi. Darbus plānots pabeigt 2025.gada pavasarī.
Satiksmi būvdarbu laikā organizē pa lokālu apbraucamo ceļu ar vienu kustības joslu, un to regulē ar priekšrocības ceļazīmēm. Platuma ierobežojums ir 4 metri, braukšanas ātruma ierobežojums pirms reversīvā posma ir 70 un 50 km/h.
1956.gadā uzbūvēto tiltu nojauks, un tā vietā izbūvēs jaunu saliekamas betona konstrukcijas caurteku. Ceļu šķērsojuma vietā atjaunos ar grants segumu un uzstādīs aizsargbarjeras.
Patlaban ir sākti vecā tilta demontāžas darbi, turpinot pārbūvi, tiks izbūvēti jauni dzelzsbetona pamati abos upes krastos, uz kuriem tiks balstīta jauna saliekamā dzelzsbetona arkas konstrukcija. Konstrukcijas galos tiks izbūvētas dzelzsbetona aizsargsienas.
Būvdarbus veic par līgumcenu 360 407,64 eiro (ar PVN), projektu finansē no valsts budžeta.
Pirmo reizi Varkas novads pieminēts 1226. gadā kā bīskapa Alberta vasaļa Kokneses Teodorika lēnis.
Zināms, ka 1784. gadā Varakļāniem bija miesta tiesības. 1789. gadā grāfs Mihaels fon der Borhs uzcēla mūra pili un iekārtoja pils parku ar dīķiem.
1928. gada 11. februārī Varakļāni ieguva pilsētas tiesības. 1935. gadā 58% no pilsētas iedzīvotājiem bija ebreji. Latvijas PSR laikā no 1949. līdz 1956. gadam pilsēta bija Varakļānu rajona centrs, bet līdz 1962. gadam tā atradās Viļānu rajona sastāvā. Līdz 2009. gadam Varakļāni ietilpa Madonas rajonā, kad tika izveidots Varakļānu novads.
2024. gadā nolēma pēc nākošā gada pašvaldību vēlēšanām Varakļānu novadu pievienot Madonas novadam.
Lai mazinātu šo risku, organizācijām jāievieš iekšējās procedūras, kuras nosaka specifisku kārtību.
Lai gan finanšu krāpšanas upuri visbiežāk ir privātpersonas, tikpat liels risks kļūt par krāpnieku mērķi ir arī uzņēmumiem. Turklāt no uzņēmumiem izkrāpt...
pašvaldība uzsvēra, ka ir nepieciešama finansējuma novirzīšana valsts policentriskai attīstībai.
Latvijas valdība atbalstīja projektu, ko Daugavpils valstspilsētas pašvaldības vadība jau vairākkārt norādījusi kā vienu no prioritārajiem visa Latgales reģ...
Šeit attīstības potenciāls ir mašīnbūves, elektroenerģijas, zaļā metanola, ūdeņraža, plastmasas izstrādājumu un elektronikas ražošanas nozarēm.
Rīgā pagājušajā nedēļā notika viens no lielākajiem starptautiskajiem nekustamo īpašumu un investīciju pasākum...
Komentāri