lv
uP5H9jBZaIMZabH0VlR2UzpZOKY1cuORhFt1CdNJ
2570327

Latvijas dienu pasākumus Korejā apmeklējuši vairāk nekā 30 000 interesentu

Latvijas dienu pasākumus Korejā apmeklējuši vairāk nekā 30 000 interesentu

Latvijas dienu pasākumus Dienvidkorejā, kas notika no 25. līdz 29.oktobrim Seulā, apmeklēja vairāk nekā 30 000 cilvēku, bet ar vietējo mediju un sociālo tīklu starpniecību sasniegti vairāk nekā divi miljoni cilvēku, informēja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA).

Paralēli kultūras, gastronomijas un citu Latvijas sasniegumu demonstrācijai pasākumā tika parakstīts sadarbības memorands ar Seulas pilsētas Mapo administratīvo apgabalu, sāktas sarunas par jauna investīciju fonda dibināšanu sadarbībā ar uzņēmumu "Eugene Investment & Securities", kā arī panākta vienošanās par korporācijas "Samsung C&T" pārstāvju vizīti Rīgā, lai runātu par sadarbību enerģētikas jautājumos.

LIAA norāda, ka Dienvidkorejas uzņēmumu vēlme ieiet Eiropas tirgū paver plašas sadarbības iespējas arī Latvijai, īpaši jaunuzņēmumu segmentā, kur iespējams izmantot priekšrocības ar pieeju Eiropas Savienības (ES) fondu finansējumam.

Dažādos pasākumos, kuri Seulā norisinājās no 25. līdz 29.oktobrim uzstājās grupa "Tautumeitas", bet jaunākās grāmatas korejiešu valodā prezentēja grāmatu ilustratore Anete Melece. Latvijas dienu programmu papildināja arī Latvijas pavāru meistarklases un produktu degustācijas. Tāpat interesentiem bija iespēja izbaudīt lidojumu "Aerodium" vertikālajā vēja tunelī.

Latvijas dienu laikā produkciju vienā no Seulas galvenajām gājēju ielām, kuru, pēc statistikas datiem, apmeklē 52% pilsētas viesu, prezentēja tādi Latvijas uzņēmumi kā "Kale Latvia organic", "Karavela", "KarLiz", "Cannelle Bakery", "Maiznīca Flora", "Lil House", "Plūkt", "Tālava", "Radošā darbnīca LM", "Rāmkalni Nordeco", "RO Studio", "Pērnes L".

Latvijas dienas Korejā organizēja LIAA sadarbībā ar Latvijas vēstniecību Dienvidkorejā. Tā ir daļa no valsts ārējā mārketinga un šīs aktivitātes tiek īstenotas valsts tēla stratēģijas "missionLatvia" ietvaros. Latvijas starptautiskais pozicionējums "missionLatvia" ir balstīts misiju pieejā, kas Eiropas Savienības mērogā atzīts par veiksmīgāko veidu kā kompleksi risināt lielākos šī brīža aktuālos izaicinājumus, fokusējoties uz nozarēm, kuras ekonomikai spēj nest lielāko pievienoto vērtību.

LIAA norāda, ka 2022.gadā Latvijas kopējais preču un pakalpojumu tirdzniecības apgrozījums ar Dienvidkoreju bija 128,3 miljoni eiro. 2022.gadā Dienvidkoreja bija Latvijas 40. nozīmīgākais eksporta un 42. nozīmīgākais importa partneris.

Ekonomikas lejupslīde turpinās

Visas cerības uz nākamo gadu, kad pakapeniski varētu atsākties ekonomikas izaugsme

Latvijas iekšzemes kopprodukts (IKP) šogad trešajā ceturksnī, pēc sezonāli un kalendāri nekoriģētajiem ātrā novērtējuma datiem, ir samazinājies par 0,1%, salīdzinot ar ...

Prokuratūra cēlusi apsūdzības divām personām par spiegošanu Krievijas labā

Prokuratūra cēlusi apsūdzības sešiem Latvijas valstspiederīgajiem par noziedzīgās organizācijas "Baltijas antifašisti" vadīšanu un piedalīšanos šīs organizācijas pastrādātajos noziegumos, tomēr trīs no personām izsludinātas meklēšanā.

20.oktobrī ir cel...

Liepāja saņēma jaunu ražotni, jau pieteikušies ap 100 darba pretendentu (+VIDEO)

"Tas ir nozīmīgs solis ceļā uz 100% Eiropas piegādes ķēdi", - pauž zviedru saimnieki.

Liepājā uzcelta jauna rūpnīcas ēka, kurā, investējot aptuveni trīs miljonus eiro, Zviedrijas uzņēmums, plāno uzsākt medicīnisko matraču ražošanu.

Latvijas Investīciju ...



Komentāri