”Vai tu sev jau izvēlējies?” – apskatot laukumā pie ”Lielā dzintara” novietotos ”Ferrari” spēkratus, cits citam vaicāja liepājnieki. Vislielākā interese par sportiskā dizaina automobiļiem bija bērniem, taču gandrīz katrs interesents fotografējās un centās caur logiem ieskatīties salonā.
”Paskatīties, papriecāties – jā, bet sev gan ne,” pauda daudzi klātesošie. ”Man patīk šīs mašīnas, jo tās ir ātras,” teica mazais Ernests, kuram līdzi bija atbraukusi visa ģimene. Tētis Modris smējās, ka patīkot gan paskatīties uz to, ko nevar atļauties. ”Domāju, ka nepirktu arī, ja būtu tāda nauda. Es tāds praktisks cilvēks. Neredzu te nevienu tādu, kurā četru cilvēku ģimene var ērti braukt,” viņš teica.
Automašīnas apskatīja arī ”Liepājas RAS” valdes loceklis Normunds Niedols. ”Acis pamielot var,” viņš atzina. Pašam – ja nu kā trešo vai ceturto mašīnu.
”Ferrari Latvijas tūre 2023” ir viens no nedaudzajiem ”Scuderia Ferrari” fanu klubu starptautiskajiem pasākumiem to organizēšanas vēsturē.
Dalībnieki kopā mēro vairāk kā 1000 kilometru pa Latviju.
Ļoti liela atsaucība bijusi Cēsīs un Rēzeknē, kur tūres rīkotājiem šķitis, ka tūkstošiem cilvēku atcēluši visus darbus, lai sagaidītu ”Ferrari” automašīnas. Liepājā interesentu pagaidām esot vismazāk. Pa ceļam sanācis iebraukt arī kādās skaistās vietās, piemēram, pilīs, taču dažkārt braukts par simt kilometru līkums, lai izvairītos no zemes ceļiem. Pēc pusdienām restorānā ”Mo” dalībniekiem notika īsa ekskursija pa Liepāju.
”Šī ir vairāk kā mašīna, tas ir sapnis, kas citiem cilvēkiem liek smaidīt,”
”Ferrari” raksturoja tūres dalībnieks Valerio Parmidžiano. Tas esot visslavenākais un visspēcīgākais zīmols autosporta vēsturē. Par Latvijas ceļiem viņam nebija laba sakāmā – tie ir slikti, netīri un grūti izbraucami zemiem automobiļiem. ”Un vēl tie ātruma ierobežojumi! Nu, nē! Latvijā lielākais atļautais ātrums ir 110 kilometri stundā. ”Ferrari” pirmajā pārnesumā brauc ātrāk, iztēlojieties!” teica Valerio. Atkarībā no modeļa šīs automašīnas var attīstīt maksimālo ātrumu, sākot no 350 kilometriem stundā. Taču Latvijā viņam ļoti patīkot ainavas, meži ko var baudīt pa ceļam, īpaši Latgalē, ”Ferrari” un daba perfekti saderot kopā.
”Scuderia Ferrari” Latvijas kluba viceprezidents Jānis Ķīsis atzina, ka ”Ferrari” zīmols ir izsmalcināts, tās ražotāji šo auto aizveduši līdz perfekcijai. ”Atvedot šīs mašīnas pie ļoti daudziem cilvēkiem, mēs ieslēdzam sapņošanu – tu saproti, cik daudz ir jāmācās un jāstrādā, lai varētu to atļauties. Daži no mūsu viesiem ir visu mūžu cītīgi strādājuši un tad nopirkuši ”Ferrari”,” viņš teica. Jānis gatavojas kļūt par uzņēmēju un plāno, ka nākotnē ”Ferrari” būs viena no viņa mašīnām.
Rīgas Austrumu klīniskajā universitātes slimnīcā (RAKUS) no 24.jūlija līdz 28.jūlijam varēs veikt bezmaksas aknu blīvuma mērīšanu (Fibroscan) un asins testēšanu uz C hepatītu (anti-HCV), informēja biedrības "Baltijas HIV asociācija" valdes priekšsēdētā...
Norādot uz valsts drošību, prokuratūra detalizēti nevarot komentēt apsūdzību un iemeslus izvēlētajam sodam Krievijas propagandistam Maratam Kasemam, kurš tika apsūdzēts par nelikumīgu intelektuāla un fiziska atbalsta sniegšanu Krievijai.
Prokuratūra pag...
Dienvidkurzemes novada pilsētu un pagastu pārvaldnieki ir vietējie saimnieki un pirmie, pie kuriem ļaudis vēršas problēmu gadījumā. Viņi ir kā tilts starp iedzīvotājiem un novada augstāko izpildvaru, raksta Kurzemes Vārds.
“Ir labi, ja mūs nezina, jo t...
Komentāri