Eksperta padomi: pieci soļi restorāniem lieliskai attālināto klientu pieredzei
Didzis Grāvītis ir viesmīlības un komunikācijas treneris ar apmācību pieredzi vairākās nozarēs. Pirms tam 10 gadus strādājot viesmīlības nozarē, ar to joprojām uztur ciešu saikni, palīdzot arī restorāniem, bāriem un kafejnīcām uzlabot klienta pieredzi un rast aizvien jaunus risinājumus biznesa izaugsmei. Šogad Didzis kā "Wolt Restorānu balvas 2022" žūrijas pārstāvis izvērtējis teju 100 dažādus ēdinātājus un viņu maltīšu piedāvājumus "Wolt" platformā. Viņš ir pārliecināts – ja vien visa komanda to patiesi vēlas un iedziļinās niansēs, klients, baudot restorāna maltīti mājās, var saņemt idejiski tādas pašas sajūtas un kvalitāti, kāda tā būtu uz vietas restorānā.
Komentāri