"Ventspils" piektdien izcīnīja Latvijas Basketbola līgas (LBL) bronzas godalgas.
Ventspilnieki savā laukumā ar rezultātu 88:77 (28:23, 23:17, 21:18, 16:19) pārspēja "Liepāju" un sērijā līdz trīs uzvarām bija pārāki ar 3-0.
Starp uzvarētājiem rezultatīvākais ar 29 punktiem bija Išmaels El-Amins, bet 21 punktu un sešas rezultatīvas piespēles iekrāja Renārs Birkāns, bet 14 punktus guva Linards Jaunzems.
Liepājas vienībā ar 20 punktiem un 13 bumbām zem groziem izcēlās Klāvs Dubults, kamēr Ričards Vitoļskis tika pie 15 punktiem un sešām rezultatīvām piespēlēm.
Pirmajās divās bronzas sērijas spēlēs "Ventspils" mājās guva panākumu ar 101:76 un viesos - ar 83:76.
"Ventspils" bronzas finālā spēlēja sesto reizi. Iepriekš četros gadījumos no pieciem ir izdevies uzvarēt, tai skaitā 2016.gada duelī ar Liepājas komandu (3-2).
Liepājnieki par bronzu cīnās desmito reizi. Iepriekš ir izdevies uzvarēt četrās sērijās no deviņām, pēdējo reizi - pērn, ar 3-1 pārspējot "Ogri".
Šosezon Latvijas - Igaunijas līgas pamatturnīrā komandas savstarpējās spēlēs izcīnīja pa vienai uzvarai viesos (6.oktobrī "Liepāja" bija pārāka ar 102:96, 24.janvārī "Ventspils" revanšējās ar 90:70).
"Ventspils" no ceturtdaļfināla bija brīva, bet pusfinālā ar 1-3 atzina "Rīgas Zeļļu" pārākumu. "Liepāja" ceturtdaļfinālā ar 3-2 pārspēja "Ogri" un pusfinālā ar 0-3 zaudēja "VEF Rīga" komandai.
Finālsērijā līdz četrām uzvarām ar 2-1 vadībā ir "VEF Rīga".
Pērn par čempioniem kļuva "VEF Rīga" basketbolisti, kuri finālā ar 4-1 pārspēja "Ventspili", bet cīņā par bronzu "Liepāja" ar 3-1 bija pārāka pār "Ogri".
Sabiedrības iniciatīvu platformā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana par Eirovīzijai paredzētā finansējuma novirzīšanu Latvijas sportam.
Kā iniciatīvas autors norādīts Kristaps Bogdanovičs. Iniciatīvā pausts aicinājums pārtraukt Latvijas dalību Eirovī...
Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) priekšlikumi pedagogu darba slodžu līdzsvarošanai nemazinās to atalgojumu, šodien preses konferencē uzsvēra izglītības un zinātnes ministre Anda Čakša (JV).
IZM paredz noteikt jaunu metodoloģiju pedagogu darba sl...
Komentāri