Cilvēki galvenokārt par kempingu uzzina no citiem viesiem, tīmekļvietnes, vietnēm Facebook un Instagram, vietnes TikTok.
Virs mūsu galvām lido neskaitāmi putnu pulki, tie līksmi čivina un laižas uz bagātajām Burtnieka ezera pļavām. Ir saulaina marta pēcpusdiena, un arī mēs dodamies uz teiksmainā Burtnieka pusi pie Zanes Jēgeres, kura jau 21. sezonu saimnieko kempingā.
Sezonas laikā kempingā visbiežāk viesojas latvieši. Tās nereti ir ģimenes ar bērniem vai pāri, neiztikt arī bez makšķerniekiem. Uzņēmums ir draudzīgs daudzbērnu ģimenēm, piedāvājot atlaides. No ārzemju viesiem kempingu iecienījuši igauņi, somi, vācieši un nīderlandieši. Pēdējos gados jūtams kemperu pieaugums, kurus uzņēmēja labprāt arī apkalpo - ar šo auditoriju esot visvieglāk strādāt. Bez nakšņošanas gadās, ka kempingā ierodas kāds viesis, kurš vēlas vienkārši nopeldēties, padzert kafiju vai ieturēt maltīti piknika vietās - arī tas ir iespējams. Zane dalās, ka gadu laikā izveidojies savs klientu loks. Cilvēki galvenokārt par kempingu uzzina no citiem viesiem, tīmekļvietnes, vietnēm Facebook un Instagram. Nesen sākuši reklamēties arī vietnē TikTok. Uzņēmums ir reģistrēts arī nakšņošanas platformā Booking, kempings ir Latvijas Kempingu asociācijas un Latvijas lauku tūrisma asociācijas "Lauku ceļotājs" biedrs.
Lai veiksmīgi darbotos tūrisma jomā, uzņēmējasprāt, primāri ir jābūt biezai ādai, tad prasmei dzirdēt arī labās lietas un klientu ieteikumus, spējai pielāgoties dažādām situācijām un pāri visam - cilvēkmīlestībai un personīgai pieejai. Zane uzskata, ka sadarbība ar citiem tūrisma uzņēmējiem arī ir svarīga. Ja nepieciešamas papildu laivas, var vērsties pie laivu saimnieka, ja kempings ir pilnībā noslogots, ieteikt apkārtējās naktsmītnes, tāpat pastāstīt par vietām, kas vēl pieejamas apskatei tuvumā.
Nedaudz apdomājusies, uzņēmēja piebilst - ja būtu iespēja visu sākt no sākuma, rīkotos vēl drosmīgāk, lai attīstītos vēl straujāk. Viņa atklāj, ka nākotnei plānu netrūkst. Iesākts jau koncepts pie Andreja Pumpura eposa "Lāčplēsis" iedzīvināšanas kempinga mājiņu nosaukumos un tematikā, kas sasaucas arī ar Laimdotas - senā Burtnieka meitas - tēlu un nostāstiem apvīto, nogrimušo Burtnieka pili. Tāpat ir plāns attīstīt bērnu rotaļu laukumu, veikt dažādus ieguldījumus kempinga mājiņu un infrastruktūras attīstībā. Zane sapņo arī par viesu vizināšanu ar kuteri pa ezeru.
"Apzinātas vairāk kā 200 dziesmas un šķiet, ka vēl nav redzamas beigas".
Balvu novada Nemateriālās kultūras mantojuma centra "Upīte" folkloras kopa "Upīte" jau vairāk kā gadu iesaistījusies vērienīgā darbā - "Upītes kultūrtelpā" un tās apkārtnē veicot l...
Latvijā 31% autovadītāju ir māņticīgi, liecina automašīnu nomas un pilna servisa līzinga pakalpojumu sniedzēja "Avis" apkopotie dati.
Tostarp 17% autovadītāju uzskata, ka piektdienā, 13.datumā, jāievēro īpaša piesardzība uz ceļa. Savukārt 11% maina savu...
Komentāri